Till Bea

Hej. Jag ska klaga lite på hur varmt det är. Eller, på att det först är varmt, sen blåser kallt,
sen blir varmt igen, osv. Jobbigt.
Idag var jag på praktik. Det var inte roligt. Jag klistrade fast saker på tidningar.
Kände mig som en maskin, monotont, tråkigt.

Hade min nya phina klänning.
Vi fick sluta tidigt, elva. Så när second hand ändå var på vägen, stannade jag där.
Köpte två böcker som jag redan har, men i finare versioner.
Isabella den snälla fick också något, om hon vill ha det :D
Jag tyckte det var fint med pärlvitt, och välbevarat. Så de är dina om du vill.


Suddigt. Hej hej, säger min GB-gubbe också.

Om man tittar närmare på det jag håller i handen kan man skymta detta



Denna borde även anlända snart. Jag beställde den, trots att jag inte riktigt har råd.
Men man kan ju inte stå emot kärlek vid första ögonkastet. Inte mitt fel


Kommentarer
Postat av: axlll

Åh, phin klänning och phina böcker. :* Hoppas det blir mer softa dagar på praktiken iaf där du får sluta tidigt. hhhhhhhhheh.

2010-06-01 @ 13:47:50
Postat av: sabrin

Heh mm jag med. Skönt. Men tänker ändå försöka slippa det. Tog tusen år att gå hem

2010-06-01 @ 13:49:22
Postat av: bea

mmm fina klänningar

2010-06-01 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0