Hi li fe

Idag gick jag upp relativt tidigt. Vaknade nio, snoozade lite framför TVn.
Sen gjorde jag frukost, en dålig en. Det fanns ingen ost och inget pålägg,
så mackor var uteslutet. Alla yoghurtar var även utgångna (på promenad hhi)
och jag tycker inte om flingor med mjölk. Så jag fick nöja mig med scrambled
eggs, en apelsin och kaffe. GOTT ÄNDÅ, tänkte jag. Äggen var assum.
Sen skulle jag hugga in på apelsinen. Det var den torraste och mest smaklösa jag
någonsin smakat. Kom bara till två klyftor, slängde.
Sen tog jag såklart en liten snabbhunt på Tibia. Och lvlade :D hurra!
Iallafall, jag är uppe så tidigt för att jag igår var duktig och skrev om mitt personliga
brev till det bättre. Så snart ska jag till syo för att kika på utbildningar, eller åtminstonde
boka tid. Sen ska jag till ams och se om de tycker det PB är dugligt, vilket jag hoppas.
Till de jobb jag vill ha extra mycket, ska jag lägga papprena i fina bruna kuvert, och
ha en fin, röd vaxstämpel på :D för att bevisa min ambition, fint!
Så på måndag ska jag ila runt och söka jobb. Sakta men säkert, ni vet.
Så man inte tappar peppen. Idag tänkte jag iallafall ringa runt lite, till annat.
Nåväl, duktig shei.
Nu ska jag kaffebajsa och klä på mig, adieu!

Kommentarer
Postat av: Kavaljeren

Kaffebajsa <3 man måste älska att kaffebajsa.

2010-03-03 @ 22:33:27
URL: http://kavaljeren.blogspot.com/
Postat av: Sabrin

Visst? Bästa som finns!!!!!

2010-03-05 @ 00:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0